اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 1261 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
تفسیر تست شخصیت چندوجهی مینه سوتا
قیمت : 100,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
همه چیز درباره درمان جدلی_رفتاری
انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1403
قیمت : 60,000 تومان
پاورپوینت فصل سوم کتاب مشاوره خانواده کیانوش زهرا کار و فروغ جعفری
قیمت : 30,000 تومان
آشنایی با کاربرد هاومفاهیم اصلی و کلیدی ان ال پی
قیمت : 40,000 تومان
فصل هفتم هیلگارد
پاورپوینت برنامه ریزی عصبی کلامی(ان ال پی) و کابرد آن در زندگی
نکات مهم و سرنوشت ساز انتخاب رشته کنکور 1403
پاورپوینت نظریه های یادگیری (روان شناسی یادگیری)
پاورپوینت آشنایی با نرم افزار رغبت سنج استرانگ: تفسیرهای بالینی و کاربردها
پاوپوینت آزمون های روانی (با تمرکز بر آزمون های معتبر حوزه شخصیت)
قیمت : 85,000 تومان
پاورپوینت خانواده موفق
قیمت : 50,000 تومان